Skip links

Tevreden

Cliënten

Vercura heeft een groot aantal tevreden cliënten die gebruikmaken van zorgverlening of deelnemen aan de dagbesteding. Zij delen graag hun ervaringen met u. Ervaringen van onze cliënten zijn ook te vinden op de website van Zorgkaart Nederland. Bekijk hier hun waarderingen.> zorgkaartnederland

Dhr. van R.

Mijn moeder heeft bijna twee jaar gebruik gemaakt van de dagopvang van Vercura. De medewerkers zijn echt fantastisch. Mijn moeder kwam daar heel depressief binnen maar haar stemming verbeterde zienderogen. Heel betrokken, kundig, zorgzaam en een ellelang geduld bij wie mijn moeder als mens was. Ook na haar overlijden bleven ze betrokken bij het welzijn van mijn vader. We zijn Vercura erg dankbaar voor wat ze voor mijn moeder en ons hebben gedaan.

Fam. van L.

Wij hebben de zorg ervaren als deskundig, meelevend, meedenkend en heel menselijk. Erg duidelijk in communicatie naar patient en gezin. Heel erg behulpzaam voor patient en gezin.

Jan

Een klein team met deskundige mensen met wie ik meteen een vertrouwensband had. Naast de prima hulp bij mijn verzorging hadden de mensen ook een luisterend oor. Mijn ervaring met Vercura was op alle gebieden uitstekend!

Anoniem

Vercura geeft goede zorg op een correcte manier. Ik heb er een goede ervaring mee.

Wim

In een woord geweldig . Mijn vrouw heeft de laatste periode en hele fijne tijd gehad, waarbij ze gehoord, gezien en zichzelf kon zijn. Ze werd weer meer zichzelf en had weer iets te vertellen. Hierdoor kon ikzelf tijd voor mezelf vrij maken en konden langer samen thuis zijn. Dankjewel

Klachtenregeling

Het is vanzelfsprekend dat we streven naar een tevreden gast. Wij hechten grote waarde aan een zorgproces dat open, wederkerig en een basis van vertrouwen kent. Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.

Hoe verloopt de procedure van Klachtenportaal Zorg?

In deze klachtenprocedure vindt u de volledige procedure die doorlopen wordt.